מבזקים

דובר צה"ל אמש: זה עדיין לא סגור, ויכול לקחת זמן עד שייסגר

דוֹבֵר צה"ל תא"ל דניאל הגרי אמר אֱמֶש בהַצְהָרָתו, בין השאר: אנחנו נֶעֱרָכים לקראת מִימוּש השָלָב הראשון במִתְוֶוה להחזרת החטוּפים. צה"ל, בשיתוּף פְּעולה עם כלל הגופים הרלוונטיים, מְנַהֲלים הֲלִיך סדור לקְליטַת החטופים. מִפְקְדוֹת צה"ל השונות הִשְלִימוּ בימים האחרונים הֵיעָרְכוּת למִימוּש המִתְוֶוה.

מוּטֶלֶת עלינו החובה לעשות הכול לְהָשִיב את החטופות והחטופים, הקְשישים, הנשים, הגברים, וכמובן את הילדים, הילדים שלנו, להשיב את כולם לביתם. מדובר בתַהֲלִיך מוּרְכָּב אשר עדיין איננו סגור ויכול לקחת זמן וּלהימשך בכמה שְלַבִּים. אני רוצה לְהַדְגִיש את זה, זה עדיין לא סגור ויכול לקחת זמן עד שיִיסָגֵר.

הימים הקרובים יהיו מְאוּפְיָינִים ברגעים של הֲקָלָה, וברגעים של כְּאֵב. הם יכולים לכלול גם ניסְיוֹנות לטרור פסיכולוגי שיופְעֲלו כנגדנו על יְדֵי ארגוני הטרור.

הִימָנְעוּ מהֲפָצַת שְמוּעוֹת וידיעות לא מְבוּסָסוֹת – מְדוּבָּר בדינֵי נְפָשוֹת. הישמעו להודעות הרִשְמִיוֹת שיוצאות מִטַעַם גופים רשמיים בלבד.

בעורֶף, תמשיכו לְגַלוֹת עֵרָנוּת ולְהִישָמַע להַנְחָיוֹת המִתְעַדְכְּנוֹת של פיקוּד העורף – אסור לנו לְהִיכָּנֵס לְשַאֲנַָנוּת באַף שָלָב.