חדשון לילדים

טקס בחירת "המורה של המדינה"

הצילום: ויקיפדיה

"המורה של המדינה" הוא מיזם הוֹקָרָה למורים המצטיינים של ישראל. במסגרת המיזם, נקרא הציבור להמליץ על המורה הראוי לתואר "המורה של המדינה". התחרות לשנת 2019 הסתיימה ביום חמישי בטקס חגיגי, ובו הכריזו על ששת הזוכים בתואר.

הזוכים הם:

אולגה בן אבי, מורה למתמטיקה מתיכון עירוני א' למדעים ולאמנויות במודיעין, אולגה בן אבי הופכת את המקצוע המאתגר לאהוב על תלמידיה.

איתן בורשטיין, מורה לחינוך גופני מבית-ספר כרמל זבולון בקיבוץ יגור, איתן בורשטיין מעודד את תלמידיו לכבוש שִׂיאִים, ליהנות מההצלחות וללמוד מהכישלונות.

הגר ארבל, רכזת שכבה ומורה לאזרחות והיסטוריה מחטיבת הראשונים בגני תקווה, הגר ארבל מאמינה שצריך לחשוף את בני הנוער למיומנויות שיעזרו להם בחיים האמיתיים.

ישראל אוחיון, מורה למקצועות הקודש מישיבת אמי"ת ג' באשדוד, ישראל אוחיון שואף להצמיח דור שיש לו זהות יהודית ציונית וערכית. 

נאדיה סלימאן סייף,  רכזת חינוך חברתי ומורה למדעים מחטיבת הביניים יאנוח-ג'ת, נאדיה סלימאן סייף דוחפת את תלמידיה למצוינות ונחשבת לפורצת דרך.

נפוז ח'טיב, מורה להיסטוריה ורכזת שכבה מחטיבת הביניים עילוט בנצרת, נפוז ח'טיב מזהה את צורכי התלמידים ומעניקה הרגשה ייחודית לכל אחד מהם.

בטקס בחירת "המורה של המדינה" אמר נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין: "אני נרגש להגיע דווקא לאירוע הזה, שכן מדובר בטקס שמַעֲלֶה עַל נֵס את המחנכים של ילדינו, את מְעַצבֵי דור העתיד של כולנו".

 

שימו לב!

הוקרת תודה או הכרת תודה ?

רבים נוקטים את הצירוף הוקיר תודה, אך צירוף זה הוא שיבוש – גלגול של הכיר תודה. את הצירוף הכיר תודה אפשר להסביר כהכרה בחובה להודות, כלומר הכרה בזה שנעשתה לנו טובה שעלינו להודות עליה.